You are currently viewing 3 הרחבות מעולות שישדרגו לכם את אלמנטור ל 2018

3 הרחבות מעולות שישדרגו לכם את אלמנטור ל 2018

אם אתם משתמשים באלמנטור אתם וודאי כבר מכירים את הרחבת "אלמנטור פרו" שמשדרגת את אלמנטור ומוסיפה לו תוספים שימושים כמו: סליידר, "פליפבוקס", הטמעות פייסבוק ועוד. 

לקראת השנה החדשה ריכזנו עבורכם 5 הרחבות פופולריות נוספות שישדרגו לכם את השימוש באלמנטור, ויוסיפו לכם וידגטים חדשים וישדרגו לכם גם חלק מהוידגטים הקיימים שאתם כבר מכירים. 

יצאנו לדרך:

1. Elements Plus!

זו הרחבה לאלמנטור מבית cssigniter.com שמגיעה בתצורה חינמית ובהרחבה בתשלום. בגרסה החינמית תקבלו את האלמנטים הבאים: 

Button Plus – מאפשר להוסיף כפתור בעל 2 שורות טקסט, ולשלוט בנפרד על הטיפוגרפיה של כל שורה.

Label Plus – מאפשר להכניס תוויות היכן שמתחשק, לעצב אותן ולהגדיר להן תאריך תחילת הופעה וסיום. ניתן להמקדם את התוויות מעל לתמונות ומוצרים ע"י "z-index".

Gallery Plus! – מאפשר ליצור גלריית תמונות תוך שליטה על הרווחים בין התמונות ולהגדיר תצוגת "פסיפס" שאינה קיימת כיום בתוסף הגלרית של אלמנטור.

Google Maps Plus – מאפשר להכניס "מפה חיה" של גוגל ויכולת לשלוט בנראות המפה עם 25 עיצובים מובנים שירעננו קצת את הנראות הרגילה והמוכרת של מפת גוגל.

Call to action Plus – מאפשר ליצור בקלות סקשן "קריאה לפעולה" ע"י כך שמאגד בתוכו 2 שורות טקסט אחת מתחת לשניה שניתן לעצב אותן בנפרד זו מזו, וכפתור שמופיע מתחת לשורה השניה שגם אותו ניתן לעצב בנפרד.

banner-1544x500

2. Addons for Elementor

הינה הרחבה לאלמנטור מבית Livemash שמגיעה בתצורה חינמית ובהרחבה בתשלום.
הנה רשימה של כמה אלמנטים נבחרים שתקבלו כשתתקינו את ההרחבה:

Post Carusel – מאפשר לכם להציג פוסטים נבחרים ותאפשר גלילה ביניהם.

Team Profiles – מאפשר לכם להציג בצורה מהירה ויפה את הצוות שלכם בצורה מודרנית ונקיה עם קישורים לרשתות החברתיות של כל חבר צוות.

Portfolio Grid – מאפשר לכם להציג את תיק העבודות שלכם בתצוגת עמודות יפה. תוכלו גם לבחור להציג פילטר של הקטגוריות שיסנן ויציג את העבודות הרלוונטיות בלחיצת כפתור.

Services – מאפשר לכם להציג בזריזות ובצורה יפה ונקיה את השירותים שהעסק שלכם נותן. ישנן מספר תצורות עיצוב לשרותים השונים שאתם נותנים, וזה כם כולל תמונה, כותרת ותיאור קצר.

ישנם עוד הרבה אלמנטים טובים בתשלום שווה להציץ, אולי תמצאו שם את מה שחיפשתם.

banner-1544x500

 3. Elementor Extras

הינה הרחבת פרימיום בתשלום לאלמנטור מבית namogo שכנראה שווה כל שקל או במקרה שלהם "יורו". יש בהרחבה הזו הרבה אלמנטים, כאן רשמנו רק שניים מהאלמנטים היחודיים שלהם:

devices – מאפשר להציג בקלות תמונות של אתרים או עמודי נחיתה על גבי סמארטפונים, טאבלטים ולפטופים – מיוחד!

Image Comparisondevices – מאפשר להציג השוואה בין 2 תמונות ע"י הזזה שמאלה או ימינה של קוו שמפריד ונמצא במרכז האלמנט.

ee-widgets@2x